HELP DESK I WSPARCIE IT

Wspieramy technologicznie pracę 65 tys. pracowników i urzędników resortu finansów. Finanse publiczne to jeden z najnowocześniejszych obszarów polskiej administracji. 

Odpowiadamy za zakupy, konfigurację i sprawne działanie każdego sprzętu IT w Ministerstwie Finansów, urzędach skarbowych i oddziałach celno-skarbowych.  Doradzamy w zakresie rozwiązań technologicznych. Słuchamy, szkolimy i wyjaśniamy jak działają systemy lub urządzenia. W Help desk CIRF rozwiązujemy problemy techniczne w oparciu o ustalone z klientem SLA, czyli standard świadczonych usług. 

Dzięki technologicznemu wsparciu CIRF,  obsługa podatników i przedsiębiorców odbywa się szybko i wygodnie.

Obszary wsparcia:

HELP DESK I WSPARCIE IT
dla Krajowej Administracji Skarbowej w całym kraju

HELP DESK I WSPARCIE IT
dla Ministerstwa Finansów

DOŁĄCZ DO NAS

Sprawdź czy szukamy właśnie Ciebie:
Doceniamy: